2017. okt 08.

Váltok

írta: zelmavagyok
Váltok

Váltok. Mindent forintra, onnan ojróra. Amióta Lia elment, sportot űzök belőle. Nehéz sport, és nincs hozzá dopping. Önmaga a dopping. Meg Lia öröme, sikerei, amíg örül és sikeres. Addig lelkesen váltok. Előadást három nap üdülésre, vasárnapokat és szabadnapokat projektre, projektet ugye forintra és a forintot ojróra. Vannak szabályok. Lehetőleg heti egy színház, na jó, havi 2-3. Sokszor lehet ingyenest kifogni, vagy potom pénzért nagyon jót. Ott volt a Koncz Zsuzsa koncert, ezerért vettem a jegyet, last minute, részleges rálátással.Semmit nem lehetett látni, csak a gyönyörű belső teret, ahol a koncert zajlott. Szünetben lementem a földszintre, találtam egy falmélyedést, ahol jól lehet állni. Na jó, nem jól, de jobban, mint csak úgy. Előtte megkérdeztem a kisasszonytól, lehet-e állni. Lehetett. De maradt egy üres hely, épp előttem, oda leültem, úri helyem volt. Lelkesült nóták, sárga rózsa. És váltok tovább. Mit kell a piacon, mit a kínainál, mit a szuperben, a hiperben. Befőzök. Különlegességeket, ezeket O. motiválta az áztatott áfonyával. Likőrt gyártok, koviubit. Váltok kiszáradt kolbászt paprikás krumplira. Vannak kuponok. Óvatosan, ésszel. 6000 forintot fizetett a T., mert beleestem a napba, amikor összeomlott a rendszerük. Előző héten megtaláltam a monitorszemüveget, amibe beleromlott a szemem. Vérszemet kaptam ezektől a sikerektől, kimaxolom a Rossman 10%-os kuponját, olyan 1500-at spórolok 120 db Béres multivitamért, mert ott eleve olcsóbb. Még jó, hogy eszembe jutott, a múltkor én ajánlottam másnak a Rossman vitaminárait.

Megstoppoltam két csúcsszuper harisnyanadrágot, néha irigy női pillantások siklanak végig rajtuk. Persze láb is kell hozzá.

Főzök, sütök, elsőrangú ételeket. Cipelem be az irodába, nem ám szaladgálunk a kisboltba drága marhaságokért. És elegáns is vagyok néha, szegény K. munkahelyi búcsúztatóját egyedül kihoztam 930-ból, zsúrral-ajándékkal, plüssszarvas, moszkauer, zöldtea.

És az iskolai jótékonysági előadás. Nem kérték, de beadtam a kétezret.

Gerincet kaptam érte, az jól kamatozik.

 

Szólj hozzá

önértékelés bátorság egyedüllét önáltatás gyötrő legendáink külföldi továbbtanulás