2013. ápr 10.

backspace

írta: zelmavagyok
backspace

1417704_splash_in_glass_1.jpgMilyen varázslatos lenne. Nem a delete, az túl... nagyralátó, egész szakaszokat kitörölni mégiscsak képtelenség... de egy backspace? Csak a legutóbbi néhány szótagot, azt az elhamarkodott igent, nemet vagy talánt ki lehetne törölni, azt a magyarázatot, vagy azt a szivélyeskedő mosolyt. Azt az öt percet, amivel később indultam el, azt a pillanatot, amikor a kávét odatettem a fontos dolgok mellé. Azt a kis viccesnek szánt gonoszkodó megjegyzést, ami miatt most úgy érzem, elrontottam a napját, és ami még rosszabb, a napomat. Vagy a hetemet? Még az is lehet, hogy ... ?

(Megjegyzés: backspace egy ismeretlen ismerősöm nickneve, ami megihletett. Szabályos alkuban vettem meg tőle ehhez a címhez, a mottómat adtam érte: az esik előbb seggre, aki óvatosan lépked. Nem tudom megérte-e.)

Szólj hozzá

siker kudarc újrakezdés