2015. feb 06.

Z. álma

írta: zelmavagyok
Z. álma

"... azt álmodtam, hogy lett egy lila cicám... olyan lila, mint egy lila pamut vagy ruha, de igazi, élő macska volt. Tudtam hogy ilyen cica nincs, legalábbis általában nincs, de akkor úgy tűnt, nem teljes képtelenség, hogy nekem legyen... Ismerkedtem vele, simogattam, etettem, jött-ment a lakásban... aztán valahogy álmomban vagy félálmomban eszembe jutott az igazi cica, hogy jaj, mi van vele... ő nem szerepelt az álomban... megvan még?

Elmeséltem Liának, aki egy ideig mosolyogva hallgatta, mint valami mesét. Amikor odaértem, hogy az igazi cica hibádzott, Lia elkomorult, összeráncolta előbb az orrát, aztán a homlokát is, kinyitotta a száját, hogy mondjon valamit, Ez azért ijesztő!? - és nézett az arcomba kutatóan.Én nem ijedtem meg annyira, csak egy kicsit... az a lila cica nagyon kedves volt."

 

Szólj hozzá

álom hűtlenség hűség csalódás llila