2015. jan 11.

Rudi és a sikoly

írta: zelmavagyok
Rudi és a sikoly

834408_12635674.jpgRudi nem Zelma új barátja, sőt abban sem vagyok biztos, hogy van-e neki, vagy nincs, Rudi egy Pöttyös Óriás. Amit tegnap úszás után elővettem a fodrásznál. Addigra dél elmúlt, én joghurtos-müzlis-gyümölcsös reggeli után leúsztam egy kilométert, szaunáztam, zuhanyoztam, hajszárírottam (kemény fizikai munka:)), elzarándokoltam szemembe fújó esős szélben két átszállással a fodrászatba, onnan vissza egy kistescoba, mert még nem volt kész a fodrász az előző vendéggel, túlestem szempilla és szemöldök izéléseken, hajfestésen, volt egy szusszanásnyi időm, és elővettem a Rudit. Már a második harapásnál tartottam, amikor felsikoltottak, a hajmosónő, a manikűrös, akit nem is favorizálok, a fodrász... az intelligens kozmetikusnő már nem volt ott, így sose tudom meg, sikított volna-e ő is. Te Rudit eszel? Megakadt a falat, makogtam valamit, hogy a fiamnak vettem a csomagot és akciós volt... de mellélőttem. Nem a luxuson, hanem a kalóriákon képedtek el. Én meg azóta nem térek magamhoz. Hát mi az én életem? Az ő életük? Egy merő rettegés? Én eszem mindent! -tódítottam bátran. Tepertőt is. Tepertőt lehet enni, csak kenyér nélkül - jött a megnyugtató, vendég-mentegető válasz, egy fodrászüzletben mégsem sikíthatnak folyamatosan a vendég szokásaitól, még elpártol tőlük... . De én kenyérrel eszem, szólalt meg belőlem a virtigli kun, a nyakas protestáns, az emancipált nő. Az életszerető ember. Sőt, diót, szaloncukrot, mogyorót, fügét, mandulát, süteményt, mézet, müzlit, mazsolát, keserűcsokit is eszem. Persze kiwit és ananászt is, meg joghurtot... mikor mire telik és mit kívánok. Ha szorosak a nadrágok, csak a mennyiségen csökkentek.

Hosszan hallgattak, mint akik lemondtak már valakiről, de még lesütik a szemüket, ha meglátják...

Én meg így nem válaszoltam a ki nem mondott vádakra, nem magyaráztam el, hogy szeretek élni, szeretem a színeket, az ízeket, az összetett ételek különböző konzisztenciáját. (Na még csak ez kellett volna nekik ottan, hogy a konzisztencia nekem öröm:)).

Nem "bűnözök" amikor eszem, élvezem. Az úszást és a színházat is, egy jó beszélgetést, a blogírást, a neten való levelezést, élvezem. Élek. Forradalmi bátorsággal. 57 éves leszek a jövő héten. Mikor, ha nem most?

Szólj hozzá

forradalom bátorság fogyókúra diéta életszeretet fodrászat Túró Rudi