2014. júl 20.

... csukott szemmel is

írta: zelmavagyok
... csukott szemmel is

162871_7231_1405808948.jpg_276x372

No lám... hányszor a hónom alá nyúlt Kása az utóbbi években -  gondolkodott hangosan Zelma. A strandon voltunk, hanyatt feküdtünk a napon. Csukott szemmel természetesen. Én félig az árnyékban élvezetem az általános strandzajt, gyereknevelés és nyafogás, férfiakat kitárgyaló nők, nőket kitárgyaló nők beszédfoszlányait, egy hatvanas pár nyaralási terveit, nagyhangú fiúk egyszótagosait. Nem vágtam bele Zelma mondókájába, még csak nem is kérdeztem semmit.

Ebül szerzett jószág ebül vész. A hónom alá nyúlt hányszor, és most miatta kell mennem. Túl szoros  a kapcsolatunk ahhoz, hogy a beosztottja legyek, fejtegette. Szoros. Majdnem egy éve nem láttam.

Érdekes gondolkodásuk van a férfiaknak... a szoros kapcsolatról.

Ebben egyetértettem Zelmával, úgy, ahogy voltam, kérdések nélkül, csukott szemmel is.

Szólj hozzá

állás önsajnálat férfi szerepek Női szerepek