2017. nov 25.

Z. és az idők szele

írta: zelmavagyok
Z. és az idők szele

... a huszonéves kolléganőm boldogan mondta, hogy az anyukája megvette neki háromezerért az elektroluxsmoothieblendert, amire mióta vágyott, de ő csak 13 ezerért látott, és annyi sok érte.

Hát... mondtam azt értem, hogy anyukája vett valamit, amire vágyott, és örülök. De amúgy nem értem, mit mond. Szegény, nézett rám. Hát elektroluxsmoothieblendert- mondta újra előzékenyen. Na azt, hogy Elektrolux, azt így második nekifutásra felfogtam. Akkor nekiállt magyarázni. A smoothie, így a magyarázat, olyan, mint amit régen turmixnak hívtak, de most így hívják. Ezt tudtam, csak nem ismertem fel a szót az összetételben. A blender meg egy olyan készülék, amiben összeállítja ezt az italt nyers gyümölcsökből meg zöldségekből, ugyanabban az edényben "leturmixolja" (erre én nem tudok más szót) és utána ugyanabban hozhatja magával a munkába, mert levehető a pohara, és van a pohárnak stabil kupakja, külön ezért gyártják, hogy hordozható legyen. és akkor munka közben is ihatja a smoothie-t. Komolyan mondom, újra megérintett az idő szele.
 
Ma egyébként beszéltem Liával egy csomót, mert pihenőnapot tartott és így ráért, jól van, jót beszélgettünk, de olyan fogalmakat és szavakat használ, hogy őt se sokáig fogom már érteni, mit mond.
 
Pedig ő nem is iszik smoothiet.

Szólj hozzá

Smoothie