2014. ápr 19.

Legendáink tündöklése és ... ?

írta: zelmavagyok
Legendáink tündöklése és ... ?

447892_14086310.jpgMegvan a titok nyitja! - Zelma szinte rámtörte az ajtót a lendülettől, éppen nagyszombaton délelőtt. Kíváncsian vártam a nyitást.

A hajam... a fodrász... vágott saját szavába. Emlékszel, mennyire el voltam keseredve a hajamon a múltkor? Pedig mindenkinek tetszik... de most már tudom. Elárulta a fodrász, hogy ez egy olyan vágási technika, amit régen csak férfifodrászok ismertek... ők többet tudtak... bonyolult rétegekből áll össze a látszólag egyszerű frizura. Csak hajvágógépből háromféle rátétet használnak ilyenkor... Nem, nem vagyok boldog vele, van valami rossz üzenete, hiába csinos, és hiába találta ma ki nekem Dalma, hogy ez nem egyszerűen "fiatalos", hanem kifejezetten modern... Mi modern van egy hatvanas évekbeli férfifrizurán... ... na jó, egy férfinak kissé pubis lenne egy ilyen főleg manapság, amikor egy Férfi kopasz... de mégis. Te ezt nem érted - vonta meg a vállát Zelma -,  hogy éppen abban a pillanatban, amikor rászánok két órát, amikor kifizetem a heti kajapénznyi összeget a "szépségemért", akkor végeredményben úgy állok fel onnan, mint egy szép férfi...

Nekem erről a barátnőm jutott eszembe, Maya. Maya 60 éves lesz néhány hónap múlva. Friss, gyors, okos, de mégis, vagyis mégsem... A múltkor kivett a szekrényből egy érdekes kis kabátkát, egyenes szabású világosszürke szövet, fekete steppeléssel díszítve, asszimetrikus cipzárral... a fiam azt mondta, ehhez én kis dugasz vagyok! Nevetett a szeme, de ő is kutatóan nézett az arcomba, mint ahogy Zelma szokott néha, amikor tesztel.   Hát igen... Maya nem magas...  de ez a kabát olyan különleges, egyedi, finom darab. Igaz, hogy a karcsúsított, jobban áll neki, De ez a merészen egyedi világos kis darab egyszerűen feldobja Maya megjelenését... elegáns, figyelemre méltó.Igazság szerint azt is hozzátettem, hogy ebben  a korban ez már többet nyom a latba, mint a szabásvonal....

 

 

 

Szólj hozzá

kudarc kiskabát gyötrő legendáink öltözkdési babonák modern rövid frizua