2015. okt 10.

A rettegés ára...

írta: zelmavagyok
A rettegés ára...

A cím egy kicsit úgy hangzik, mint a paradigmatikus film, "A félelem bére" címe, pedig - micsoda csavar - annak a filmnek a főszereplői egyszerűen felrobbantak, mégpedig a záróképsorok szerint győzelemittasan, gazdagon, boldogan. A XXI. századi ember azonban nem fél, hanem retteg, és óriási árat fizet ezért, nem szimbolikusan, hanem igazán, dollárban, euróban és magyar forintban is. A XXI. századi ember ugyanis két dologtól fél, a ráktól és az Alzheimer kórnak elegánskodott időskori leépüléstől.Ja, van egy harmadik is, az elhízás... Ennek a három félelemnek remek marketingje van, de most hagyjuk az elhízást máskorra, és maradjunk az első kettőnél.

Drámai dolog attól rettegni, hogy túl korán meghalsz, és ezzel párhuzamosan attól félni, hogy túl sokáig élsz... még szerencse, hogy senkinek nem kell önállóan eldöntenie, melyiket válassza, vagy melyiket ne... Legfeljebb abban van szabadsága, hogy miféle okos könyveket vesz, meg cseppeket és porokat, és milyen ételeket részesít előnyben: rák vagy Alzheimer? 

Nem könnyű a döntés, de szerencsére egyformán méregdrágák, és a kókuszzsír mindkettőben kulcsfontosságú.

Szólj hozzá

rák önáltatás Alzheimer-kór egészség-marketing