2015. jan 21.

... melegebb minden?

írta: zelmavagyok
... melegebb minden?

Zelma úgy látszik a tízezer lapletöltésen  (ami közben varázslatos módon 10600 fölé emelkedett) és a Történetén töprengett mostanáig, ráadásul újra este 11 után jött rá a beszélgethetnék... ezúttal emailen.

"Lehetséges, hogy hét évenként tényleg kicserélődnek a sejtjeink? Mert velem minden 2007-2008-ban történt, és úgy látom, megint változik valami. Azt még nem tudom, hogy az életmódom is megváltozik-e annyira, mint akkor. Kikerültem az óvodából és a projektből is, egészen máshogy kellett szervezni a napjaim, a heteim, új szokásaim alakultak ki... közelebb kerültem saját magamhoz, persze sok lemondás is tartozott ehhez a változáshoz, de sok siker és állandóan reménykedtem valamiben. Most is reménykedem, kevésbé konkrétan, mint akkor... bár ki tudja. Mintha megint magamhoz közelednék. Ezen még gondolkodni kell, vagy alakul majd tovább..., és akkor pontosabban fogalmazok majd.

Most valahogy messzebb állok mindentől egy kicsit és így egészen közel is tudok lépni. Nyugalom és szenvedély... minden körvonalazottabb. A meleg melegebb, a hideg keményebb."

- Zelma! mostanában nincs is hideg! - írtam vissza együgyűen, mert már lefekvéshez készülődtem, Zelma azonban sokatmondó bölcsességnek vélte.

- Hát igen, ezért mondom, hogy nagy változások vannak... melegebb minden. Jó éjszakát!

Ezután már sem sokatmondó, sem  együgyű válaszra nem tellett.

 

Szólj hozzá

rózsaszín gubanc bátorítás emberi melegség